“TED GENEL BAŞKANI SAYIN SELÇUK PEHLİVANOĞLU OKULUMUZU ZİYARET ETTİ”

“SAYIN SELÇUK PEHLİVANOĞLU’NUN KDZ. EREĞLİ ZİYARETİ”
16 Ocak 2024
“TED Geleceğe El Ele Komitesi”
19 Mart 2024
“SAYIN SELÇUK PEHLİVANOĞLU’NUN KDZ. EREĞLİ ZİYARETİ”
16 Ocak 2024
“TED Geleceğe El Ele Komitesi”
19 Mart 2024

Cumhurbaşkanlığı Eğitim ve Öğretim Politikaları Kurul Üyesi ve ülkemizin çağdaşlaşması yolunda eğitimin vazgeçilmez bir güç olduğuna inanan Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün isteği doğrultusunda kurulan, ülkemizin eğitim alanında en köklü sivil toplum kuruluşu olan Türk Eğitim Derneğinin Genel Başkanı Sayın Selçuk PEHLİVANOĞLU ve beraberindeki heyeti okulumuzda ağırlamaktan onur duyduk.

Sayın Selçuk PEHLİVANOĞLU ziyareti sırasında okul yöneticilerimiz, okul aile birliklerimiz, öğretmenlerimiz ve 8- 12. sınıf öğrencilerimizle toplantılar yaparak değerlendirmelerde bulundu. Genel Başkanımız,

Lise ve 8. sınıf öğrencileriyle günümüz ve gelecek eğitim sistemleri hakkında görüşlerini paylaştığı buluşmada, öğrencilerimizin fikirlerini dinledi. Yapılan bu görüşmelerde eğitim öğretim çalışmaları hakkında genel değerlendirmeler yaparak 2023-2024 eğitim öğretim yılı planlamaları ile ilgili görüş alışverişinde bulunuldu.

TED Kdz. Ereğli Koleji Vakfı Özel Okulları Yöneticilerimiz; eğitimde fırsat eşitliğine katkı sağlamak ve donanımlı nesiller yetiştirmek amacıyla kuruluşundan itibaren maddi imkanları kısıtlı, başarılı öğrencilere sağladıkları burslar ve depremin yıkıcı etkisini çocuklarımızın ve ülkemizin geleceğinden uzak tutmak adına hem de depremde ebeveyn kaybı yaşamış olan çocukların eğitimine destek olmak amacıyla yürütülen afet bursu kapsamında çocuklara akademik ve psikolojik destek verdikleri için Türk Eğitim Derneği Genel Başkanımız Sayın Selçuk Pehlivanoğlu’na teşekkürlerini sundu.

Türk Eğitim Derneği Genel Başkanımız Sayın Selçuk Pehlivanoğlu’na ve yanındaki heyete okulumuza yaptıkları ziyaret ve TED Kdz. Ereğli Koleji ailesi ile yaptıkları değe

#tedkdzereğlikoleji #tedliolmakayrıcalıktır #eğitimdeğiştirir #ted


Ansolon